Si të krijojmë një gig në Fiverr

Biznes

Nga dizajni grafik te zhvillimi i uebit, këshillat e personalizuara rreth marrëdhënieve te videot qesharake të ditëlindjes, mund të gjeni pothuajse çdo shërbim që mund të imagjinohet në Fiverr. Pak më ndryshe nga platformat e tjera të pavarura, punëtorët në Fiverr postojnë shërbimet e tyre, të cilat klientët më pas mund t’i shfletojnë dhe blejnë; këto quhen “Gigs”.

Pasi të keni konfiguruar profilin tuaj, mund të filloni të krijoni Gigun tuaj të parë! Për ta bërë këtë, shkoni te menuja “Selling” në pjesën e sipërme të ekranit dhe zgjidhni opsionin “Gigs”. Nga këtu, thjesht duhet të klikoni butonin “Krijo një Gig të ri” për të filluar procesin

Seksioni i parë që duhet të plotësoni është “Përmbledhja e Gigeve”. Këtu do t’ju kërkohet të plotësoni tri kuti:

  • Titulli i gigut tuaj
  • Kategoria në të cilën bën pjesë
  • Etiketat përkatëse të kërkimit

Mbani parasysh sa vijon për të shkruar një përmbledhje bindëse që do të tërheqë një klient të mundshëm:

Titulli: Ju janë caktuar vetëm 80 karaktere, prandaj siguroni që gjithçka brenda këtyre 80 karaktereve të jetë e qartë dhe konçize; blerësit tuaj të ardhshëm duhet të dinë saktësisht se çfarë është ajo që po ofroni. Gjithashtu, shkruani diçka që do t’ju bëjë të dalloni nga turma duke e mbajtur titullin relativisht origjinal.

Kategoria: Bazuar në titullin tuaj, Fiverr do të sugjerojë automatikisht disa kategori dhe nënkategori, dhe zakonisht njëra do të përputhet me ofertën tuaj. Po, nëse asnjëra nuk është e përshtatshme, ju jeni të lirë të zgjidhni nga një bollëk opsionesh në menu. Gjeni kategorinë dhe nënkategorinë që i përshtaten më mirë gigut tuaj.

Etiketat e kërkimit: Vendosni termat që besoni se do të kenë më shumë gjasa të kërkohen nga blerësit që do duan të marrin shërbimin tuaj. Ju lejohen vetëm pesë etiketa, prandaj jini të vëmendshëm. Bëni kërkime në lidhje me termat më të kërkuar në kategorinë tuaj.

Pasi të keni përfunduar, klikoni butonin e madh të gjelbër “Ruaj dhe Vazhdo” përgjatë pjesës së poshtme djathtas të ekranit për të kaluar në seksionin tjetër.

Hapi i radhës është vendosja e një çmimi për gigun tuaj. Çmimi i gigeve ka evoluar mjaft që nga fillimi i Fiverr. Platforma aktualisht lejon shitësit të ofrojnë deri në tre paketa të ndryshme: “Basic” , “Standard” dhe “Premium” .

Kur plotësoni seksionin e fushëveprimit dhe çmimeve, ka disa gjëra të rëndësishme që duhen mbajtur parasysh:

  • Numri i paketave: Nuk është e nevojshme që ju të përdorni të treja paketat, megjithëse shumë blerës pëlqejnë opsionet shtesë premium, prandaj ofrojini ato aty ku është e mundur. Për më tepër, sipas Fiverr, ato që ofrojnë paketa Gigesh të trefishta mund të fitojnë deri në 64% më shumë për porosi.
  • Emërtoni paketën tuaj: Zgjidhni një titull tërheqës për secilën prej paketave tuaja dhe sigurohuni që ndryshimi midis tyre të jetë i qartë.
  • Përshkrimi i paketës: Shpjegoni shkurtimisht se çfarë përfshihet në secilën paketë dhe pse e keni përfshirë atë. Këtu ju lejohen vetëm 100 karaktere, kështu që mund t’ju duhet të jeni krijues për t’u përshtatur me gjithçka që dëshironi të thoni. Vetëm sigurohuni që ofertat të jenë të qarta për çdo blerës të mundshëm.
  • Koha e dorëzimit: Koha që do t’ju duhet për të përfunduar një projekt, në varësi të fushës së punës, mund të ndryshojë shumë midis paketave.
  • Rishikimet: Numri i herëve që do të duhet të ndryshoni punën tuaj sipas kërkesës së blerësit. Paketat Premium shpesh përfshijnë rishikime shtesë.
  • Çmimi: Çdo paketë mund të ketë një çmim që varion nga 5 deri në 995 dollarë amerikanë. Paketa juaj bazë duhet të jetë gjithmonë me çmimin më të ulët dhe paketa juaj Premium me çmimin më të lartë. Mbani mend, gjithmonë mund ta ndryshoni çmimin tuaj më vonë, kështu që në fillim, mund të jetë e zgjuar t’i mbani ato të ulëta për të ndihmuar në krijimin e komenteve pozitive.
  • Shtesat e gigeve: Duhet të paguani tarifa shtesë për çfarëdo shtese që dëshironi të shtoni në paketat tuaja. Ka disa shtesa të përdorura shpesh që mund të zgjidhen nga një menu, si p.sh. shpërndarja e shpejtë dhe rishikimet shtesë. Nëse ka një shtesë që dëshironi të përfshini, por nuk është e disponueshme, thjesht klikoni në opsionin “+ Shto Gig Extra” në fund të “My Gig Extras” dhe plotësoni titullin, përshkrimin dhe çmimin e tij.
  • Transporti: Plotësoni një tarifë transporti nëse do të dërgoni një produkt të prekshëm dhe kërkoni kompensim. Ju jepet mundësia për të zgjedhur çmime të shumta në varësi të vendndodhjes.

Së bashku me titullin, përshkrimi është një nga aspektet më të rëndësishme të krijimit të një gigu që do t’ju sjellë klientë. Ka një minimum prej 120 karakteresh dhe një maksimum prej 1200 karakteresh për përshkrimin. Mos harroni asnjë detaj të rëndësishëm, pasi blerësit tuaj duhet të kenë një përshkrim mjaft të saktë për të përcaktuar nëse ajo që ju ofroni do t’i plotësojë nevojat e tyre apo jo.

Të qenit shumë i paqartë mund të çojë në klientë të pakënaqur dhe reagime negative, duke shkatërruar potencialisht mundësitë e ardhshme në këtë platformë.

Vendosni kërkesat tuaja për gigun. 

Këtu do të përfshini çdo kërkesë dhe informacion që kërkoni nga blerësi, që do t’ju ndihmojë në procesin e punës tuaj. Ju janë dhënë tre metoda të ndryshme për të kërkuar këtë informacion, duke përfshirë:

Tekst falas: ju formuloni pyetjet tuaja dhe blerësi pritet t’i përmbushë ato me një përgjigje me tekst.

Përgjigje e shumëfishtë: Ky opsion ju lejon të bëni një pyetje dhe të jepni zgjidhje të shumta përgjigjesh nga të cilat blerësi juaj mund të zgjedhë. 

Skedari i bashkangjitur: Nëse kërkoni një skedar nga blerësi për të përfunduar punën tuaj, zgjidhni këtë opsion. Duhet të specifikoni se çfarë duhet të përfshijë ky skedar në dritaren e përshkrimit dhe blerësit do t’i kërkohet ta ngarkojë atë pas blerjes.

Ju mund të shtoni aq kërkesa sa të jetë e nevojshme duke klikuar butonin “+ Shto një kërkesë tjetër” që shfaqet pas dorëzimit të kërkesës suaj të parë. Nëse përgjigjja e një kërkese është fakultative, mund të klikoni në kutinë “Përgjigjja është e detyrueshme”.

Shtoni një galeri në gigun tuaj. Galeria juaj e gigeve mund të përbëhet nga foto, video, PDF ose të gjitha më sipër. Skedarët që zgjidhni të vendosni në galerinë tuaj duhet të jenë të gjitha të lidhura me ofertat e gigut tuaj.

Merrni parasysh këshillat e mëposhtme kur përcaktoni llojet e ndryshme të skedarëve për galerinë tuaj:

Fotot: Shumica e listimeve do të përfshijnë një foto që është e rëndësishme për shërbimin që shitet, veçanërisht nëse është një gig grafik ose dizajn uebi. Edhe nëse puna është diçka që nuk fotografohet lehtë, përsëri përfshini një foto. Thjesht zgjidhni diçka që lidhet me punën, edhe nëse nuk është domosdoshmërisht një model pune. Fiverr lejon deri në tri foto. Sigurohuni që imazhet tuaja të mos jenë plagjiaturë, përndryshe gigu juaj mund të mos miratohet.

Videot: Përveç gigeve në kategoritë e animacionit dhe videove, shtimi i një videoje është opsionale, megjithëse ato mund të jenë të dobishme. Sipas Fiverr, giget që përfshijnë një video marrin deri në 200% më shumë porosi. Videot nuk mund të zgjasin më shumë se 75 sekonda dhe as nuk duhet të përfshijnë kontakte personale.

PDF: Këto duhet të përdoren vetëm kur nevojiten sqarime të mëtejshme dhe një PDF është formati më i mirë për ta arritur këtë. Fiverr lejon që dy skedarë PDF të bashkëngjiten në secilën galeri.

Hapi i fundit është publikimi i Gigut tuaj. Thjesht klikoni butonin “Publish Gig” dhe ai do të shfaqet menjëherët. Pas kësaj Gigu juaj mund të promovohet përmes një platforme sociale, si Facebook ose Twitter, thjesht duke klikuar lidhjen e dhënë. Sipas Fiverr, giget që promovohen përmes platformave sociale kanë deri në tre herë më shumë gjasa të shiten, kështu që është një ide e mirë të merret në konsideratë ky opsion.

websiteplanet