Si të hapim një account në Upwork?

Biznes

Kur përdorni tregun e punës së Upwork për biznesin tuaj të pavarur, ju e vendosni biznesin tuaj në një mjedis i cili është krijuar me qëllimin për t’ju lidhur me klientë potencialë afatgjatë.

Me fjalë të tjera, Upwork përkushtohet  t’ju ndihmojmë të keni sukses! Upwork është dizejnuar në mënyrë që të jetë më e lehtë për ju të promovoni shërbimet tuaja më të kërkuara, të shfaqni punën tuaj më të mirë, të përqafoni marrëdhëniet e reja me klientët me besim dhe të shikoni që përpjekjet tuaja të vazhdueshme të shpërblehen.

Si mund t’i shfrytëzoni të gjitha këto në avantazhin tuaj? Në këtë artikull, ne do të ndajmë praktikat dhe burimet më të mira për t’ju dhënë një themel të fortë.

Gati për të mësuar më shumë rreth mënyrës sesi të hapni nje account në Upwork? Le të fillojmë duke shpjeguar hap pas hapi procesin e regjistrimit.

1. Shkoni në Upwork.com dhe klikoni “Regjistrohu” .

Krijoni një llogari në Upwork duke klikuar në butonin “Sign Up” (Regjistrohu) në këndin e sipërm djathtas.

2. Regjistrohuni duke përdorur adresën tuaj të postës elektronike.

Hapi tjetër është të vendosni emrin dhe emailin tuaj.

Emri dhe mbiemri duhet të shkruhen vetëm me shkronja latine. Ata duhet të përputhen me emrin tuaj në pasaportë. Upwork mund t’ju kërkojë të siguroni dokumente për të konfirmuar identitetin tuaj në të ardhmen.

Ju duhet të shkruani një email ekzistues dhe të vlefshëm. Pas hapit të parë të regjistrimit, do të merrni një email verifikimi dhe nuk mund të vazhdoni pa të.

Gjithashtu, emaili duhet të jetë i mbrojtur mirë (me një fjalëkalim prej 16 karakteresh pa akses të përbashkët, preferohet vërtetimi me 2 faktorë). Mos harroni të konfiguroni numrin e telefonit për email-in, në mënyrë që të rivendosni aksesin nëse diçka nuk shkon mirë. 

Upwork rekomandon përdorimin e një emaili pune për regjistrim. Për shembull, nëse futni postë me domein-in “gmail.com”, nuk do të kaloni drejtpërdrejt në hapin tjetër, por do të merrni një paralajmërim se duhet të përdorni një e-mail pune, jo Gmail.

3. Hyrja dhe fjalëkalimi.

Hapi tjetër quhet “Plotëso llogarinë tënde”.

Është e rëndësishme të përfshini informacione të vlefshme për adresën tuaj. 

Fjalëkalimi duhet të jetë 16 karaktere me simbole të mëdha dhe të vogla të alfabetit anglez dhe numrave. Karakteret speciale (% # @! …) nuk rekomandohen për t’u përdorur, pasi ato janë të vështira për t’u futur në pajisjet celulare. Ju mund të përdorni shërbimet në internet për të gjeneruar një fjalëkalim, për shembull, passwordsgenerator.net. Duhet të krijoni një fjalëkalim unik që nuk e keni përdorur në faqe të tjera, përndryshe në rast vjedhjeje të të dhënave dhe llogaria juaj e Upwork mund të rrezikohet.

Nëse e keni të vështirë të mbani mend një fjalëkalim të tillë, mund të përdorni një frazë të gjatë me simbole dhe numerikë, për shembull: ” !L1keNewY0rk”.

Është e rëndësishme të përdorni një fjalëkalim të mirë që të mos përjetoni dhimbjen e vjedhjes së llogarive tuaja.

Pasi të specifikoni një fjalëkalim, Upwork do t’ju pyesë përsëri për një rol që dëshironi të luani në platformë – një klient ose një profesionist i pavarur. Klikoni në “Punoni si freelancer” dhe shkoni më tej.

Më pas duhet të specifikoni një emër përdoruesi. Zakonisht, është më mirë të marrësh një emër përdoruesi të njëjtë me email-in tënd, në mënyrë që ta kujtosh lehtësisht. Për shembull, nëse posta juaj është [email protected], atëherë identifikimi juaj do të jetë bond007. Në përgjithësi, identifikimi nuk shfaqet askund dhe përdoret vetëm për t’u kyçur në platformën Upwork (megjithëse mund të përdorni email për hyrje).

Plotësimi i fushës “Merr email-e lajmesh” nuk është i nevojshëm, por rekomandohet shumë. Do të merrni spam nga platforma, por ndonjëherë do të vijnë edhe lajme dhe sugjerime të dobishme.

Kutia e fundit e kontrollit lidhet me rregullat, që ju jeni dakord me Kushtet e Shërbimit të platformës. Ne do t’ju këshillonim jo vetëm ta shtypni, por të lexoni të paktën tabelën e përmbajtjes së ToS në kohën tuaj të lirë.

4. Konfirmimi i E-mailit.

Për ta bërë këtë, shkoni në emailin tuaj dhe klikoni në lidhjen. 

5. Plotësimi i informacionit bazë në profil.

Pasi të bëhet konfirmimi i email-it, do t’ju kërkohet plotësimi i profilit tuaj. Për të përfunduar regjistrimin dhe për të marrë miratimin e profilit tuaj, duhet të specifikoni të dhënat bazë gjatë regjistrimit. Nëse dëshironi, mund të ndryshoni dhe shtoni më shumë informacion në të ardhmen.

Specializimi

Së pari, ju duhet të zgjidhni specializimin tuaj. Për shembull “Web, Mobile & Software Developer”.

Pas kësaj, ju duhet të zgjidhni disa kategori në të cilat jeni të angazhuar, si “Zhvillimi i celularëve” dhe “Zhvillimi i lojërave”. Megjithëse ju lejohet të zgjidhni deri në 4 kategori pune, është më mirë të zgjidhni 1-2, të cilat lidhen më shumë me aftësitë tuaja. Disa freelancer thonë se shumë kategori zvogëlojnë mundësinë për të gjetur punë (algoritmet magjike të renditjes së Upwork).

Aftësitë

Për më tepër, duhet të specifikoni aftësitë tuaja. Filloni të shkruani emrin e aftësisë dhe zgjidhni nga lista. Zakonisht, këto janë emra të teknologjive, softuerëve, teknikave që kanë lidhje me punën tuaj.  Ne do t’ju rekomandonim  të zgjidhni 5-6 aftësi që lidhen më shumë me specializimin tuaj.

Niveli i përvojës

Niveli i eksperiencës (Fillestar / Mesatar / Ekspert) lidhet me nivelin e pagesës. Upwork rekomandon që klientët të paguajnë deri në 15 dollarë në orë për freelancers në nivelin fillestar, nga 15 dollarë në 30 dollarë për ata me një nivel mesatar, mbi 30 dollarë për profesionistët. Nuk do t’ju rekomandonim zgjedhjen e një niveli fillestar, sepse klientët shpesh e lidhin këtë nivel me cilësinë e dobët të punës. Zgjedhja midis nivelit të mesëm dhe atij të ekspertit varet nga besimi që ju keni në aftësitë tuaja.

6. Informacione shtesë të profilit

Klikoni “ Save & Continue” (Ruaj dhe Vazhdo) dhe shkoni në hapin tjetër.

  • Le të fillojmë me një foto: 
  1. Ju duhet të ngarkoni vetëm foton tuaj: imazhet, logot etj nuk do të pranohen.
  2. Fotoja duhet të jetë pa shenja të dukshme të korrigjimit të fotos.
  3. Fytyra juaj duhet të jetë qartë e dukshme në foto dhe e përqendruar.
  4. Fotografia duhet të jetë me cilësi të mirë;
  5. Përdorni foto pa sfond të komplikuar sepse theksi duhet të jetë mbi ju.
  • Titulli:

Ju duhet të specifikoni titullin tuaj. Upwork rekomandon diçka të ngjashme me “Ekspert zhvillimi  Android”, por fjalët si “ekspert” nuk janë të nevojshme për titull, sepse ato nuk janë të dobishme. Pothuajse të gjithë freelancers në Upwork vendosin “ekspert” në profil, kështu që klientët nuk i kushtojnë rëndësi. Diçka si “Zhvillues Android” . Por mos përdorni një titull abstrakt p.sh. “Zhvillues uebi”, është më mirë të shkruani një teknologji, kornizë ose zonë/funksionalitet specifik të punës.

  • Përmbledhja:

Shkrimi i përmbledhjes është një proces i vështirë dhe i gjatë. Por në këtë fazë ju duhet të shkruani një përmbledhje të vogël, përndryshe Upwork mund të mos e  pranojë llogarinë tuaj. Udhëzimet e tona:

  1. Rishikoni tekstin tuaj për gabime disa herë;
  2. Mos e vendosni emrin tuaj pasi ai është tashmë në profilin tuaj;
  3. Mos vendosni fraza abstrakte, të cilat mund t’i gjeni pothuajse në të gjitha profilet, si “Përshëndetje, kam 5 vjet përvojë në …”. Tregojuni klientëve se si mund të jeni të dobishëm për ta;
  4. Mos vendosni asnjë link (e ndaluar nga ToS);
  5. Mos përdorni lista. Konvertoni të gjithë informacionin në disa fjali;
  6. Tregoni për përvojën tuaj të kaluar në lidhje me specializimin aktual të profilit Upwork. Mos vendosni informacione rreth dizajnit nëse keni profil zhvilluesi;
  7. Përshkruani softuerin, teknologjitë që përdorni për punë;
  8. Në këtë fazë bëni një përmbledhje me gjatësi të paktën 500 shkronja
  • Edukimi:

Shtoni historinë e arsimit dhe punësimit, me të paktën një opsion në secilën.

Në arsim është më mirë të specifikoni universitetin (nëse nuk është në listë, atëherë thjesht shkruani emrin e tij si tekst). Nëse nuk keni studiuar në ndonjë universitet, atëherë shkruani për shkollimin tuaj. Përshkruani emrin e institucionit arsimor, vitin e studimit dhe gradën, të cilat duhet të zgjidhni nga lista përkatëse. Fusha e studimit është fakultative, por shumë e rekomanduar. Në përshkrim mund të shtoni informacion për kurset dhe fushat që keni studiuar, por kjo nuk është e nevojshme në këtë fazë.

  • Eksperienca e punës:

Përshkruani vetëm përvojën tuaj aktuale të punës në specializimin e profilit Upwork:

Emri i kompanisë, qyteti dhe vendi, pozicioni dhe roli i biznesit tuaj në kompani, vitet e punës.

Në përshkrim, mund të shtoni teknologjitë dhe projektet ku keni marrë pjesë. Por në këtë fazë, mund të mos e specifikoni këtë. 

  • Aftësitë tuaja në anglisht:

Në të ardhmen, mund t’ju kërkohet të konfirmoni nivelin tuaj të gjuhës angleze përmes video chat-it (do t’ju duhet të thoni emrin tuaj, ndoshta adresën dhe profesionin). Është shumë e lehtë të konfirmosh edhe nivelin e rrjedhshëm të gjuhës angleze sepse intervistuesit shpesh nuk e dinë mirë anglishten. Mos zgjidhni nivelin bazë të anglishtes sepse klientët mendojnë “Basic – nuk di fare anglisht”, gjithsesi kjo zgjedhje varet nga vetëbesimi juaj: nëse nuk jeni gati të komunikoni me klientët përmes bisedave video/audio, atëherë është më mirë të mos vendosni nivelin e avancuar të gjuhës angleze.

7. Tarifa për orë

Ju mund të zgjidhni një tarifë për orë në varësi të përvojës së punës (Niveli fillestar – deri në 15 dollarë / niveli mesatar 15 – 30 dollarë / ekspert duke nisur nga 30 dollarë/ora).  Ne ju rekomandojmë të mos zgjidhni më pak se 15 dollarë në orë, sepse shumë klientë nuk punojnë me freelancer që vendosin shifra  të ulëta.

8. Mënyrat e pagesës dhe taksat.

Upwork ju lejon të tërheqni para në mënyrat e mëposhtme:

PayPal, Payoneer (mund të fitoni bonus shtesë prej $50), Transfertë direkte në çdo bankë (Transferta me tela – SWIFT). 

Të gjitha opsionet janë të mira në varësi të kërkesave dhe vendndodhjes suaj. Për shembull, PayPal është i lehtë për t’u përdorur për freelancer nga Europa dhe SHBA, por zakonisht kërkon tarifa të larta. Transferta me tela është fitimprurëse vetëm për shuma të mëdha. Payoneer është i lehtë për t’u përdorur dhe kërkon tarifa të arsyeshme.

Për të tërhequr para nga Upwork, duhet të plotësoni informacionin tatimor. Për ta bërë këtë, plotësoni informacionin tatimor në cilësimet e profilit.

Shkoni te “Cilësimet” dhe nga aty tek “Informacioni tatimor”.

Zgjidhni “Unë nuk jam person amerikan”. Në kolonën Emri Ligjor i Biznesit përsëritni emrin dhe mbiemrin tuaj ose emrin e organizatës suaj. Lëreni adresën tuaj të pandryshuar dhe klikoni në shenjën e kontrollit në mënyrë që të jeni në përputhje me rregullat.